קטגוריות
חדשות כללי

ממש: ‘ישיבה ליום אחד’ עם תוכנית חדשה ומיוחדת

‘ישיבה ליום אחד’ הוא כבר אירוע שהפך להיות חלק בלתי נפרד מהנוף החבד”י בימי בין הזמנים. מאות בעלי עסק ואברכים ‘חוזרים לישיבה’ ליום אחד כדי לשקוע בעניני גאולה ומשיח, כרצונו ובקשתו של כ”ק אדמו”ר מלך המשיח שליט”א.

כמידי שנה שוקדים ב’ממש – מרכז ההפצה בארץ הקודש’ כמה חדשים על תוכנייה מגוונת ומרתקת.

יום העיון יתקיים השנה ביום חמישי כ”ג מנחם אב ה’תשפ”ג 10/8/23 החל מ-10 בבוקר בהיכל ישיבת חב”ד רח’ ברוט 11 פרדס כץ בבני ברק. 

הערב ייחתם בהתוועדות המרכזית לרגל כ’ מנחם אב עם משפיעים רבנים ושלוחים.

לאור הנסיון משנים קודמות ההרשמה לאירועי היום תהיה עד לתאריך ט”ז מנחם אב במחיר סימלי של 120 ש”ח ולאחר מכן תעלה ל 160 ש”ח. לשותפי ‘ממש’ בהו”ק כניסה ללא עלות

לגברים בלבד , בר מאפים ושתיה לאורך כל היום .

לפרטים נוספים והרשמה: משרדי ‘ממש’ 077-5123770 וואצאפ 054-2248770

קטגוריות
חדשות כללי

‘ממש’: התחזקות ונחישות לביצוע “השליחות היחידה”

כמאתיים משתתפים מאנ”ש והתמימים מכל רחבי הארץ, לקחו חלק בשבוע האחרון באירוע שהיווה את נקודת הפתיחה לבין הזמנים של עשייה ופעולה למען הגאולה האמיתית והשלמה בפועל ממש.

“ועידת פעילי משיח” התכנסה בייצוג מרשים ורבגוני בו הביעו רבים את התמסרותם לשליחות היחידה של כ”ק אדמו”ר מלך המשיח שליט”א – “קבלת פני משיח צדקנו”, תוך ניצול היום הראשון של ‘בין הזמנים’ לקבלת תובנות, כלים ועזרים להשתלב ולהוסיף בהפצה.

את הועידה פתח המנחה הכשרוני, הרב מנחם מענדל רובין מכפר חב”ד, אשר ידיו רב לו בהנגשת והעברת תוכן לציבור מגוון, אשר ניווט בהצלחה את הועידה העניפה ודובריה על קהלה המגוון.

לאחר תפילת מנחה ברוב עם, עולה הדובר הראשון הרב אברהם זילברמן שליח במרכז מטרופולין תל-אביב, אשר מביע את התפעלותו מההשתתפות הערה של בחורי הישיבות אשר נותנים את יום “החופשה” הראשון שלהם לרבי שליט”א מלך המשיח, אותם שיתף בשלל סיפורים ואפיזודות מהשליחות בעיר הגדולה בארץ-הקודש.

אחריו הוזמן הרב מנחם מענדל פש מבית משיח קרית-מלאכי, שמספר על הפעילות המדהימה והמרגשת עם בני הנוער והצעירים במקומו, עם מגוון אטרקציות ומבצעים אותם יוזם כדי להעביר להם את בשורת הגאולה בשפתם. הוא מספר לקהל על מענה מדהים שקיבל מהרבי מלך המשיח שליט”א באמצעות אגרות-הקודש המעודד אותו להשתתף בועידה ואף מראה יסודות לאופן הפעילות הנדרש בשטורעם מיוחד.

אורח מיוחד שמשתתף ב’ועידת פעילי משיח’ הוא הרב יוסף יצחק לוי, השליח ומנהל מוסדות חב”ד בפיליפינים. הרב לוי מביע התפעלות ניכרת בהתרגשות רבה מהאירוע. הן מהמשתתפים הרבים החדורים במשימת הגאולה והן מחומר ההפצה הרב החדור בגאולה ומשיח המונגש לכולם על-ידי ‘מרכז ההפצה ממש בארה”ק’ תוך סיפורים מימי בחרותו ומהשנים האחרונות בשליחותו המופתית במדינה.

הדובר הבא הינו הרב יגאל לוטקין מ’מרכז התגלות’ בבאר-שבע, המבקש ומפציר במשתתפים הרבים שלא לפסוח על ציבור דוברי הרוסית הרב שנמצא בארץ הקודש ואף מציג ‘קריאת שמע’ חדשה ברוסית שיצאה-לאור בימים האחרונים. הקהל מתרגש לשמוע על הפעילות הענפה המתרחשת בבאר-שבע ועל ההתרחבות הניכרת שקרתה לאחרונה יחד עם השליח הרב אליהו סינגאווי במופתים גלויים של הרבי שליט”א מלך המשיח.

הדובר הבא מציג את הפצת בשורת הגאולה מזווית מעט שונה ולקהל ייחודי ותוכני במיוחד. הרב אהרן קעניג מזכ”ל ארגון ‘יפוצו’ סוקר את פעילות הארגון בקרב הציבור החרדי בשלל הישיבות והריכוזים החרדיים, תוך הכנת חומר הסברה רב המותאם לציבור תורני והצגתו בפני המשתתפים שיעבירו את זה גם לציבור היראים לדבר ה’ הנמצא באיזורם.

לקראת פעילות הקיץ הקרבה, מוזמן אל דוכן הנאומים השליח הנמרץ הרב לוי יצחק דורון מנהל בית חב”ד בשכונת נווה דקלים בפתח-תקווה. הרב דורון מספר על האירועים וימי העיון בהם הוא משתתף לקראת הקיץ ומביע התפעלותו מהאווירה התוססת והחיות העומדת באוויר כלשונו, דוקא כאן ב’ועידת פעילי משיח’. “ברגע ששמים את בשורת הגאולה בחזית פעילותינו ומתמסרים לשליחות היחידה רואים הצלחה בכל סוגי הפעילות וגם מקיימים את השליחות כפשוטה!”.

הנאום הבא היה אולי “הנאום המקצועי” ביותר בועידה ונמסר ע”י הרב לוי יצחק הלפרין ר”מ בישיבת ‘דעת’ ברחובות ובוגר קורס המרצים המקצועי של ‘ממש’. הרב הלפרין משרטט ביד אומן כלים ודרכי פנייה ודיבור עם קהלים שונים, תוך שימת לב לפרטים של כל קהל וכל סוג מפגש. המשתתפים מרותקים לדברים המאלפים ומלאי הענין, שגם אם היו ידועים בעבר, מוגשים כעת באופן כה בהיר תוך דוגמאות ותשומת לב לפרטים, אשר בוודאי ישפרו את אופן הדיבור והפרסום של כל אחד מהמשתתפים.

הרב בנצי פרישמן מהשלוחים לבת-ים ועורך ‘שיחת הגאולה’, מדבר בלהט רב על חשיבות ההיצמדות לשליחות היחידה של כ”ק אדמו”ר מלך המשיח שליט”א, וחשיבות הפצתה לכל אחד מאנשי הדור. הוא מספר על אפיזודות מעניינות ומרגשות ששמע ממפיצים שונים של ‘שיחת הגאולה’ בכל רחבי העולם וקורא לנוכחים לקחת חלק במהפיכת ההסברה עם הגליון השבועי של ימות המשיח.

את הועידה חתם הרב אלעד קנטור מנכ”ל ‘מרכז ההפצה ממש בארה”ק’, אשר סקר בפני הנוכחים את סוגי חומרי ההסברה השונים ודרכי ההפצה אשר יכולות לגרום מהפך של ממש בכל התפיסה וההנעה לפעולה של סביבתם. בספרו על קמפיינים שנעשו בעבר ואת היכולת של המשתתפים לקחת חלק ממשי בשליחות היחידה, שותף הקהל במספר הצעות מעשיות וקלות ביצוע כדי להצטרף ולהגביר את ההפצה של בשורת הגאולה בפועל ממש.

לאחר תפילת ערבית וסיום מסכת החלה התוועדות חסידית אל תוך הלילה כדי להפנים את הדברים מתוך לחלוחית חסידית.

ראשון המתוועדים הוא הרב יעקב מנחם רייניץ שי’, המתוועד במשך שעה ארוכה וברגש רב בסגנונו המיוחד, בכוחו של כל חסיד וחסיד להאיר את סביבתו ולהביא את דבריו של הרבי מלך המשיח שליט”א לכולם. הוא מטבל את דבריו בזכרונות מימי בחרותו ומספר על פעולות שיזם והיה שותף להם תוך שהוא מציין את הפירות שנפעלים עד היום על-ידי פעולה פשוטה של אפילו ילד צעיר.

ההתוועדות ממשיכה עם השליח הרב ירון בר-זוהר מחיפה, המדבר בלהט ורגש רב על תפקידו של חסיד של הרבי שליט”א מלך המשיח. הוא מעלה על נס את כוחם ויכולותיהם של התמימים ומפציר בהם לנצל את ימי ‘בין הזמנים’ כדי לעסוק בשליחות היחידה ולפעול את ההתגלות בפועל ממש.

הרב חיים ציק שליח כ”ק אד”ש מה”מ לבת-ים ויו”ר האגודה למען הגאולה נועל את ההתוועדות ואת האירוע המרשים בשעת לילה מאוחרת, בדברים חוצבי להבות על ההתקשרות לרבי שליט”א מלך המשיח בדור הגאולה וקורא לכולם להצטייד בחומר הפצה ופשוט להפיץ ולקשר יהודים בפועל ממש.
צילום: יוסי בן שושן

קטגוריות
חדשות כללי

‘לפרסם להכריז לבאר’ רשמים מטכס סיום קורס מרצים להבאת הגאולה

‘מרכז ההפצה ממש בארה”ק’ אשר נטל על עצמו לעשות ככל אשר ביכולתנו להבאת בשורת הגאולה לכל מקום – זכה לארח בחודשים האחרונים את אחד הקורסים המקצועיים והמדוייקים ביותר שנותנים את הכלים והאמצעים לשכלל ולהביא לדיוק מירבי את השימוש בהסברה, ביצירת קשרים אנושיים ולמקסם את יכולות ההשפעה.

המפגשים מלאי התוכן עם המומחה לרטוריקה וארגומנטציה ד”ר יוסי בר הגיעו לסיומם בערב מיוחד שהיווה הלכה למעשה את ה’אור’ שייכנס לכלים. טובי המרצים החבדיי”ם שהם גם שלוחים בפני עצמם, הציגו בפני הקהל הצמא את המסר החסידי וכללי בסיס בהכנה הרצאה, חוג בית וכד’. יוזם הפרויקט ומנחה הערב הרב אלעד קנטור סקר בפני הנוכחים את מטרות הקורס שכותרתן: להביא את האמת כמות שהיא בכלים מכלים שונים והזמין לדוכן הנואמים את אחד המרצים המבוקשים בציבור הכללי הרה”ח זיו קצבי המעמיד במרכז דבריו את שיטת הרבי מלך המשיח שליט”א כי היסוד של כל הרצאה הוא – ‘המעשה הוא העיקר’ – מבחן התוצאה. “הרצאה טובה הינה מימשק של אורות אמיתיים עם כלים נכונים, כאן נקודת המבחן של מוסר ההרצאה. הקורס שעברתם הינו חלקו הראשון של הדרך, עתה הגיע רגע האמת – איך כל מפגש אנושי מביא לקבלת פני משיח צדקנו בפועל ממש”.

לאחריו עולה המרצה הנודע שהצליח להנגיש את תורת החסידות לרבבות – הרה”ח נדב שי’ כהן. בדבריו הוא נותן טיפים הכרחיים להרצאה נבונה אשר מחד תתפוס את הנוכחים ובד בבד תביא את המסר הנכון, הרב נדב שהצליח בשיעוריו להגיע דרך רשת האינטרנט לרבבות שומעים, משתף את הקהל בדרכים הנכונות בניצול הכוח של המדיה.

 “עלינו לזכור כי בסופו של דבר – האמת שלנו היא הכוח המשכנע והממריץ. לפעמים שיעור אחד יכול לחולל שינויים מרחיקי לכת, הדבר תלוי בכוח האמונה, בהשקעה הנבונה, בהתייעלות – אך בעיקר בהתמסרות עקבית. כך נצליח להכין את כל העולם לקבל פני משיח צדקנו כבקשתו ודרישתו של כ”ק אדמו”ר מלך המשיח שליט”א.

האירוע הרישמי מסתיים בדברי סיכום קצרים של המשתתפים הנותנים את זוית מבטם לקורס העוצמתי ומעמד חלוקת תעודות המקנות לבעליהן מעמד של כבוד בין שורת המרצים החבדי”ת, כציון והוקרה לעשרות השעות הרבות שהשקיעו בקורס המקצועי והחשוב הזה.

תפילת ערבית ולאחריה ההתוועדות עם הרה”ח שמעון שי’ ויצהנדלר ראש ישיבת תומכי תמימים ראשל”צ ועורך פרסומי ממש.

הרב ויצהנדלר שהוא עצמו נחשב מטובי המרצים החבדיי”ם עומד לאורך כל ההתוועדות על כוח הדיבור שמאפיין את המין אנושי – ‘מין המדבר’. את דבריו הוא פותח בציטוט משיחת ג’ שבט תשנ”ב על כוח הדיבור של נשיא הדור ותפקידו של ‘אהרן’ המסביר ומתרגם.

“הכוח הזה הוא היוצר שינוי ביקום. את הכוח הזה אין לבעלי חיים ועל ידו אנו הופכים את העולם. כיום חזית המלחמה נמצא בשכנוע”.

האוירה החסידית מתחממת ומתלהטת ובזה אחר זה הנוכחים משתפים את הקהל באפיזודות שכולם אומרות: אם אתה מביא את המסר של הרבי מלך המשיח שליט”א בגאון ובפשטות – לא זו בלבד שהדברים מתקבלים אלא גם השומעים הופכים להיות משפיעים.

לאחר חצות ליל יצאו המשתתפים בתחושה חדשה – יש לרבי מלך המשיח שליט”א שלוחים חדשים ששיכללו באור חדש את כוח הדיבור שלהם לפרסום בשורת הגאולה.
צילום: יוסי בן שושן