משרדי ‘ממש’ יהיו פתוחים עד יום חמישי י’ ניסן בשעה 17:00 בלבד!נשוב אי”ה לאחר חג הפסח בגאולה האמיתית והשלמה

קמפיין חסר תקדים: כל ארץ הקודש זועקת משיח

ההכנות הרבות והתכונה הגדולה לקראת י”א ניסן הגדול – 120 שנה להולדת כ”ק אדמו”ר מלך המשיח שליט”א, הביא את הפעילות החב”דית בעולם לנקודת רתיחה של מבול פעולות טובות וחיוביות כמתנות רוחניות לכבוד היום הבהיר.

גם במרכז ההפצה ‘ממש’ בארה”ק החלו ההכנות, כאשר שורה של פרויקטים הוכנו לרגל י”א ניסן. זמן קצר לאחר י’ שבט נערכה אסיפה מקדימה בראשות הרב שמעון ויצהנדלר יחד עם שלוחים ואנשי ההנהלה של ‘ממש’ כדי למקסם את המתנה לרבי.

בהנהלת ‘ממש’ הוחלט לבצע שנים-עשר פרויקטים גדולים ומרשימים כדי לזרז את ההתגלות – חלקם כבר בוצעו בשטח, וחלק עדיין בשלבי הכנה ממש בימים אלה, ובקרוב ייחשפו לעיני כל.

חוצה של ממש

החלטה מרכזית התקבלה באסיפה – לתת דגש על פרסום משיח בפרהסיה הציבורית במטרה לממש את רצונו הק’ של הרבי שכאשר יהודים ייפגשו ברחוב, הם ידברו אודות משיח. המטרה היא להנגיש את הענין של משיח בצורה מהירה ומזוקקת לכל אדם.

לאחר דיונים ממושכים, התקבלה ההחלטה על העלאת קמפיין חוצות מאסיבי. דא עקא, בגישוש ראשוני עם חברות הפרסום, התברר כי הזמן שלפני חג הפסח, הנושק לי”א ניסן, הינו זמן שיא של פרסום החוצות בארץ, זאת בשל מבצעי הקניות הגדולים לכבוד החגים ולפני תחילת הקיץ. שלטי החוצות תפוסים. גם אם היו שלטים פנויים, הרי שהמחירים היו בשיאם. כדי ‘להרים’ קמפיין שיהיה בעל נראות גבוהה, ולא רק מקבץ שלטים מפוזרים, היה צריך להשקיע כמיליון ש”ח.

ראשי ‘ממש’ כבר ביקשו להרים ידיים, אך שניים מחברי ההנהלה כתבו לרבי אודות הרעיון והפרטים שהתבררו. התשובה שהתקבלה הייתה “ובודאי עסקן ציבורי כמוהו לא נצרך לעצה איך יוכל למלאות החסר ממקורות אחרים”…

מעודדים מהתשובה המעניינת והבלתי שגרתית, החליטו לנסות למצוא פיתרון בכל זאת כדי להרים קמפיין חוצות לכבוד י”א ניסן.

עלה הרעיון על שלטי “מכוון” העומדים על אי התנועה המפריד בין הנתיבים ומפרסם פרסום מקומי בתוך הערים, השלט הינו קטן יחסית, ומקבץ שלטים שכזה יכול למלא וליצור אפקט פרסומי מרשים. אולי פשוט להשכיר כמות שלטי מכוונים בערים הגדולות וככה ליצור אפקט פרסומי גדול שיוכל לתת אפקט דומה לשלטי החוצות הגדולים…

כשהרב אלעד קנטור מנהל ‘ממש’ נסע למשרדי הארגון, הבחין בשלט ‘מכוון’ – מסוג השלטים המוצבים באיי תנועה, במרכזי הכבישים. הוא ידע כי שלטים אלה אמורים להיות זולים יותר. בו במקום התקשר למנהל של אחת מחברות הפרסום הגדולות בישראל, מזכיר לו שעוד מעט יש יום הולדת לרבי, וביקש לדעת מחיר על קמפיין בשלטי ‘מכוונים’. המנהל השיב כי החברה שלו לא עובדת עם שלטי ‘מכוונים’, אלא בעיקר עם שלטי חוצות גדולים (‘בילבורדים’), וכאן המליץ לו לעשות קמפיין של שלטי חוצות גדולים. הרב קנטור השיב כי אין בידו תקציב עבור שלטי חוצות.

לאחר דין ודברים, והעלאת הצעות שונות, סוכם עם החברה על העלאת קמפיין של 120 שלטי חוצות הגדולים דוקא, ובאופן ניסי במחיר מוזל במיוחד. כאן החל המירוץ למצוא שלטים פנויים בתאריכים הסמוכים לי”א ניסן. במקביל החליטו ראשי ‘ממש’ לצאת בקמפיין גדול נוסף עם חברת הפרסום ‘אצטרובל’, עבור  פרסום על-גבי מוניות שירות הנוסעות בכבישים. לצד זאת הושגו עוד מאות ‘מכוונים’ בערים המרכזיות בארץ במחיר מיוחד של עיסקה כוללת. “הרגשנו סייעתא דשמיא ממשית”, אומר הרב אלעד קנטור.

הרב לוי יצחק וייס, מנהל הפרויקטים של ‘ממש’ חתם על העיסקה ופתח מיד בקמפיין התרמה של גיוס המונים כדי לגייס לכל הפחות את התשלום הראשון המיועד לפני פסח.

יוצאים לדרך

בימים הסמוכים ליום הבהיר י”א ניסן, הועלה לאוויר קמפיין משיח הגדול שמילא את הארץ בשלטי פרסום על בשורת הגאולה, מהצפון ועד הדרום, כולל ירושלים, וכן המטרופולין הגדול של גוש דן, מרכזי הערים הגדולות, צירי התנועה המרכזיים, ישובי הפריפריה וגושי ההתיישבות ביש”ע.

הסלוגן המבריק “משיח – עוד מעשה טוב קטן והוא כאן!” יחד עם תמונתו המאירה של הרבי מלך המשיח שליט”א, מילא את הארץ לארכה ולרוחבה בכל סוגי הפרסום: שלטי חוצות ענקיים, ‘בילבורדים’, שלטי ‘מכוונים’ ופוסטרי-ענק במרכזי הערים.

מסר זה נקבע על-ידי טובי הקופירייטרים מתוך ראיון קצר שנתן הרבי לכתב ה-CNN בו אמר הרבי כי עלינו להוסיף במעשים טובים כדי להביא את המשיח, ואם נוסיף עוד קצת מעשים טובים, נוכל למהר את ביאתו. בנוסף לאפקט הפרסומי, יש בו גם הנעה לפעולה של הנחשפים למסר החשוב.

במקביל, עשרות רבות של מוניות-שירות גדולות, הסובבות בכל הצירים המרכזיים מנתניה ועד רחובות, נסעו כשעליהן שלטי הפרסום להוסיף במעשה טוב. גם בתחנות האוטובוס שבכל המערכים הגדולים של התחבורה הציבורית, נתלה הפוסטר בגודל מיוחד על קיר התחנה עצמו.

גולת הכותרת הייתה בשלט הגדול ישראל, בגודל מאות מטרים מרובעים, הנמצא בלב נתיבי איילון הסואנים.

מיליוני יהודים בכל חלקי הארץ נחשפו לקמפיין הענק במהלך השבוע העמוס שלפני פסח, וכן במהלך ימי חול המועד, כאשר מאות אלפי מטיילים נתקלים בפרסומים שבכל פינה.

עד מהרה החלו לזרום תגובות נלהבות מכל שדרות הציבור, החל משלוחים שקיבלו תמונות מה’מקורבים’ שלהם שנתקלו בשלט, או משפחות שהלכו בחול-המועד להצטלם ליד שלטי חוצות, פרסומים ותמונות ברשתות החברתיות לצד צילומים עם התמונה של הרבי מלך המשיח שליט”א בשלטים במרכזי הערים ובמוניות.

אחד השלוחים ציין כי פרסום כה נרחב לא היה מאז תחילת שנות הנו”נים. “הפרסום האיר את הארץ ממש”, אמר. הרב ויצהנדלר מסכם במילים משלו: “ניכר כי המשיח פשט את לבושי החול ועטה את לבושי שבת. כל אחד ואחת נכנס אל חג החירות לאחר שנחשף לבשורה ‘כי פקוד פקדתי’ ולנבואה ש’הנה זה משיח בא!’

“אין לי ספק שהקמפיין גרם לרבי מלך המשיח שליט”א הרבה נחת רוח ואוסיף ברכה והצלחה לכל השותפים והמסייעים”, מסכם הרב וייס. “אני בטוח שפעולה זו תכריע את הכף ותגרום להתגלותו המושלמת של הרבי מלך המשיח שליט”א”.

המעוניינים לסייע לקמפיין יכולים לפנות למשרדי ‘ממש’ 077-5123-770.

default
default

שתפו:

חדשות נוספות