היכונו למבצע פסח תשפ”ד ניתן כבר להזמין באתר ולקבל במשלוח לפני החג . חג פסח כשר ושמח!

פרסום נרחב בקמפיין מוניות הגאולה

לא עוד שלט-חוצות הנטוע במקומו, אלא פרסום העוקב אחרי קהל היעד בצירים המרכזיים, בכל יום ובכל רגע, 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע. כזה הוא הרעיון של “מוניות הגאולה” שעלו בחודש האחרון לכבישי הארץ.

מוניות השירות הפכו לאמצעי התחבורה הציבורית השני בגודלו בישראל, התקשטו בשלטי משיח מאירי עיניים עם תמונה גדולה של הרבי מלך המשיח שליט”א והכרזת הקודש ‘יחי אדוננו’ יחד עם אפשרות הכתיבה לרבי באמצעות אגרות הקודש במערכת ‘נחייג ונשמע’ או באפשרות האתר אגרות.קום.

לפרסום ב”מוניות הגאולה” יתרונות רבים. זו המדיה היחידה הפעילה בתנועה במשך כל שעות היממה והשבוע, בקצב חשיפה גבוה במיוחד. זו מדיה המאפשרת פילוח אזורים מדויק ונחשפת לציבור בצירים מרכזיים וקבועים. זהו שלט הפרוס על שטח גדול, בגובה העיניים, מושך תשומת לב רבה ומהווה אטרקציה חיה בכבישים ובמרכזי הערים.

עקב המצב השורר כעת בארץ הקודש ובעולם כולו, ובהתייעצות עם קמפיינרים מקצועיים הוחלט לאמץ את הסלוגן “מבקשים משיח” במטרה לעורר את דעת הקהל להבין כי גם כיום הפתרון היחיד והמושלם הוא התגלות הרבי מלך המשיח שליט”א.

הקמפיין התקבל בהתלהבות רבה ולמרות עלותו הגבוהה היווה סחף חיובי של אמונה והתעוררות בהתקשרות ופעולות טובות שיפעלו את הגאולה האמיתית והשלמה תיכף ומיד ממש.

שתפו:

חדשות נוספות

ב’ממש’ חותרים לנצחון

מצב המלחמה המתמשך על כל משמעויותיו, מביא לחוסר ודאות, חרדות וצורך שהוא חובה לצאת ולעודד את רוח העם ולהוסיף בתורה, תפילה ומעשים טובים כדי לנצח

קראו עוד »