היכונו למבצע פסח תשפ”ד ניתן כבר להזמין באתר ולקבל במשלוח לפני החג . חג פסח כשר ושמח!

ממש: ספרון חדש “שומר ישראל” לצועדים בתהלוכות

ספרון חדשני ומרהיב ביפיו הנקרא בשם “שומר ישראל” יצא לאור השנה לקראת תהלוכות ל”ג בעומר שייערכו בסימן ‘יחד כל ילדי ישראל – לקבלת פני משיח צדקנו’.

ב’ממש’ עמלו ועבדו על הספרון כבר מזמן החורף, עת התכנסו לדון ולחשוב כיצד להגיש משהו מעניין, מרתק ועכשווי לילדי ישראל. אין זו משימה קלה עם יבול המסכים אשר כל ילד מצוי בו. אבל לחברי ההוצאה לאור של ממש יש יתרון, הם מביאים ומנגישים לכולם סיפור מופת מהרבי מלך המשיח שליט”א, המראה גם כיצד כיום ההתקשרות היא אמיתית עכשווית ואיתנה.

בנוסף מסביר הספרון בקלילות ובהירות אודות חשיבות הכתיבה לרבי מלך המשיח שליט”א, גם בענייני היום-יום בחיינו וכיצד ההצלחה שלנו נובעת מברכתו הקדושה. הספרון מעוטר בציורי האמן י’ בריל ונכתב ע”י השליח והמחנך הרב מנחם אקסלרוד.

הספרון מצטרף אל יבול ענק ומבורך של מוצרים ועזרים לל”ג בעומר, לשלוחים ומארגני תהלוכות וכן לאנ”ש הרוצים לשדרג את התהלוכה שבעירם בענייני משיח וגאולה, במגוון המוצרים ניתן לצפות באתר ‘ממש’ www.mamesh.org. לפרטים נוספים והזמנות: ממש 077.5123.770   להזמנות לחץ כאן 

שתפו:

חדשות נוספות

ב’ממש’ חותרים לנצחון

מצב המלחמה המתמשך על כל משמעויותיו, מביא לחוסר ודאות, חרדות וצורך שהוא חובה לצאת ולעודד את רוח העם ולהוסיף בתורה, תפילה ומעשים טובים כדי לנצח

קראו עוד »