מבצע הפצת על חוברת חדשה ויפה ‘הגיע זמן לזוז’ להזמנות עכשיו באתר

ממש: כאלף ילדים והורים ב”גאולה-כיף”

בשיאו של ‘בין הזמנים’ נערך מיזם ה’גאולה-כיף’ במהלכו נהנו כ1,000 ילדים והורים, באירוע הגדול  של השנה, שהיה כולו חדור גאולה בפארק הענק של נאות שקמה בראשון לציון.

“מרכז ההפצה ‘ממש’ באה”ק” הינו ארגון מוכר הפורץ דרך באירועים, הפקות ומיזמים רבים בענייני גאולה ומשיח, אשר לא מפסיק להפתיע עם חידושים מרעננים אשר מביאים תוספת תנופה והתחזקות בהפצת בשורת הגאולה והגואל.

גם השנה לרגל זמן הקיץ הפיקו ב’ממש’ את המיזם “גאולה-כיף” שהיווה למעשה אירוע למשפחות, במהלכו הושכרו שלושה מתחמים של שעשועים ואטרקציות רק עבור משתתפי האירוע. המקום והאטרקציות שבו, הוסבו וקושרו לפתגמים וייעודים בגאולה האמיתית והשלמה והיוו שילוב של הנאה עם ערכים באווירה חסידית תוססת.

מוזיקת רקע של ניגונים מקפיצים קידמה את הבאים כמובן בשירי גאולה ומשיח. כל משפחה יכלה לשבת ברחבי המתחם הענק ולהנות מהווי חסידי, כאשר גולת הכותרת היתה ‘חידון הגאולה’ אשר הפעיל את הילדים וההורים במסר של גאולה מרתק ומחכים.

המקום הכיל עשרות מפגשים חסידיים ומעין התוועדויות קטנות בכל רחבי הפארק, כאשר בינתיים הילדים משתעשעים במתקני הנופש והמשחק והכל מתוך אווירה חסידית ושמירה מוקפדת על כללי הצניעות. יריד גאולה ומשיח רחב ידיים הופעל במהלך כל שעות היום וכל האיזור עמוס תמונות של הרבי מלך המשיח שליט”א ושלטי משיח, ובמקביל נערכים מנייני תפילות כל העת.

הרב לוי יצחק ווייס מנהל הפרויקטים של ‘ממש’, מוסר: “כי המטרה של היום היתה לתת מענה חסידי והולם למשפחות אנ”ש, השלוחים והמקורבים, אשר יוכלו להשתתף במחיר מסובסד על-ידינו ולהגיע עם משפחות גדולות וברוכות ליום שלם של הנאה עם תוכן גאולתי וללא דאגות. כמיטב המסורת של ‘ממש’ טבעי הדבר שהמיזם המיוחד הזה משך משתתפים רבים מאנ”ש ומקורבים אשר יצאו נלהבים מהיום שנתן זריקת מרץ והנעה לפעולה לכל המשתתפים למגדול ועד קטן.

במהלך היום הזה שכשמו כן הוא גאולה עם כיף, נערכו שני כינוסים לבנים ובנות במתחם הפארק יחד עם הגרלת פרסים גדולה בין כל המשתתפים בחידון הגאולה, עם אמירת הפסוקים, שירי גאולה ודברי תורה מאת השליח הרב שמואל מחפוץ יחד עם צחוק ושמחה לכל המשתתפים שיצאו ספוגים וערוכים להוסיף בעוד פעולה לזירוז הגאולה האמיתית והשלמה.

שתפו:

חדשות נוספות

ב’ממש’ מסכמים קיץ של גאולה

פעילות ברוכה ועצומה נעשתה בקיץ האחרון על-ידי “מרכז ההפצה ‘ממש’ בארה”ק”, בשורה של אירועים רבי רושם ובהשתתפות ערה מכל גווני האוכלוסיה, אשר הביאה להתעצמות והתעוררות

קראו עוד »