מבצע הפצת על חוברת חדשה ויפה ‘הגיע זמן לזוז’ להזמנות עכשיו באתר

‘ממש’: הפצת ענק לאלבומי משיח

לרגל ג’ תמוז ‘שלושים שנה’ יזמו ב”מרכז הפצה ‘ממש’ בארה”ק” הדפסה של כעשרים אלף אלבומים מפוארים במהדורה מחודשת ומאירת עיניים. האלבום כולל כמאתיים עמודי כרומו צבעוניים בפורמט גדול, ונחלק לשבעה שערים.
בתחילת האלבום הובא מבוא מרתק אודות הרבי מלך המשיח שליט”א, דור השביעי ותפקידו להמשיך השכינה למטה בעולם. בהמשך מובאים פרקים על נושאים שונים במנהיגותו של הרבי, החדורים בבשורת הגאולה ומלווים במאות תמונות מרגשות באיכות גבוהה.
למרות האיכות הגבוהה של האלבום ועלויות ההפקה וההדפסה הגבוהות מאוד, הופץ האלבום במחיר מסובסד הפחות ממחיר העלות של ההדפסה. וכבר חודש לפני ג’ תמוז נפרקו עשרות המשטחים בנקודות ההפצה ברחבי הארץ.
הרב לוי יצחק ווייס מנהל הפרויקטים של ‘ממש’ שריכז את הפרויקט הענק מסכם, כי הספר האיכותי במחיר המצחיק התקבל בהתלהבות רבה על-ידי השלוחים, אנ”ש, התמימים ונשי ובנות חב”ד. האלבום הופץ במספר אפשרויות של משלוחים ועלויות וממש נחטף כלחמניות טריות שב”ה חצי מהכמות חולקה כבר בשבוע הראשון.
רבים ניצלו את ההזדמנות של הבשורה המפוארת בכלי מפואר והעניקו את המתנה היוקרתית לשכנים, ידידים, חברים לעבודה. מוסדות חינוך רבים השתמשו בספר כפרס הצטיינות או כמזכרת לסיום השנה ואף מספר שלוחים עם ‘כלים רחבים’ ניצלו את ההזדמנות וחילקו אותו בתשורה באירועי חודש הגאולה.
תגובות רבות זרמו למשרדי ‘ממש’ מההתפעלות הרבה וההוקרה העמוקה אותה חשו רבים מהמקבלים. מקורבים רבים התרגשו מהמחווה היוקרתית והודו לשליח המקומי ואף חיזקו את הקשר עם הבית חב”ד ואת ההתקשרות אל הרבי מלך המשיח שליט”א בזכות הקריאה באלבום והצפיה בתמונות הקודש.
ב’ממש’ מודים לתורמים הנכבדים ולשותפים הקבועים בזכותם התאפשר המיזם הענק וחסר התקדים, ומקווים שעצם ההוספה בהתקשרות אמיתית תביא כבר את ההתגלות המושלמת תיכף ומיד ממש.

הרב ירמיהו קאליפא מעניק לרב המקובל פנחס אבוחצירא באר שבע
הרב המקובל פנחס אבוחצירא עם האלבום משיח
ר’ לוי יצחק ווייס עם מנהל לוגיסטיקה של כץ משלוחים
ר’ לוי יצחק ווייס עם זוכה פרס ביטחון ישראל מר אליהו יוסיאן
ר’ אלעזר פרץ עם מר אבי סלמה חבר מועצת העיר נתניה
פרופסור שלמה קליש עם הקצין עופר וינטר
עם ישראל מקבל בשמחה את האלבום משיח
חלוקת אלבומי משיח לשכנים בבניין
חלוקת אלבום משיח בבית חב”ד
התמים דניאל כהן עם ראש העיר רעננה מר מר חיים ברויד
התמים דניאל כהן עם מקובים בבית משיח רעננה
הרב ירמיהו קאליפא עם סגן ראש העיר מר טובול

שתפו:

חדשות נוספות