ניתן להזמין למבצע פורים תשפ”ד באתר במשלוח עד בית עד יום ראשון ב17:00 ולקבל לפני החג . פורים שמח!

ממש: בחג הגאולה י”ט כסלו כולנו מפיצים

לרגל ראש-השנה לחסידות, יום אשר בו אור וחיות נפשנו ניתן לנו כדברי רבותינו נשיאינו, וכן במסגרת השליחות היחידה שנותרה – קבלת פני משיח, יוצאים במרכז ההפצה ‘ממש’ במבצע הפצה ענק על מהותו של היום המיוחד וכן אודות לימוד תורת החסידות. בימים אלה מופץ בתפוצה רחבה העלון המהודר על י”ט כסלו, אשר בו מובא עניינו של היום, מהות התגלותה של החסידות בכלל וחסידות חב”ד בפרט וכמובן אודות שושלת נשיאי חב”ד עד לבשורת הגאולה של הרבי מלך המשיח שליט”א. העלון נכתב בכשרון רב ע”י מ’ קופצ’יק, ונערך ועובד בידי הרב אסף חנוך פרומר.

בנוסף מופץ בימים אלה הקונטרס המיוחד “ענינה של תורת החסידות” במהדורה מיוחדת לציבור הרחב. הקונטרס עובד והוקלל לשפה קולחת ועכשווית ע”י הרב ארי’ קדם ומופץ ברבבות עותקים בכדי להרוות את הצמאים לדבר הוי’.

כמו-כן הופק שלט מיוחד להתוועדויות י”ט כסלו, שיסייע בידי השלוחים ומארגני ההתוועדויות לספק הן את הכותרת והן התוכן הרוחני שילווה את המשתתפים אל הבית חדור בבשורת הגאולה.

 

לפרטים נוספים והזמנות: ‘ממש’ 077.5123.770 וואצאפ:054-2248770  אתר

WhatsApp Image 2018-11-18 at 11.48.37PhotoGrid_1542620704612

שתפו:

חדשות נוספות

ב’ממש’ חותרים לנצחון

מצב המלחמה המתמשך על כל משמעויותיו, מביא לחוסר ודאות, חרדות וצורך שהוא חובה לצאת ולעודד את רוח העם ולהוסיף בתורה, תפילה ומעשים טובים כדי לנצח

קראו עוד »