משרדי ‘ממש’ יהיו פתוחים עד יום חמישי י’ ניסן בשעה 17:00 בלבד!נשוב אי”ה לאחר חג הפסח בגאולה האמיתית והשלמה

מוניות הגאולה כובשים את ארץ הקודש

גם השנה יצא הקמפיין ‘הבועט’ והפופלארי של הפצת בשורת הגאולה בחשיפה רחבה להכנת תושבי ארץ-הקודש לקבלת פני משיח צדקנו.

לא עוד שלט-חוצות הנטוע במקומו, אלא פרסום העוקב אחרי קהל היעד בצירים המרכזיים, בכל יום ובכל רגע, 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע. כזה הוא הרעיון של “מוניות הגאולה” שעלו השבוע לכבישי הארץ.

לפרסום ב”מוניות הגאולה” יתרונות רבים. זו המדיה היחידה הפעילה בתנועה במשך כל שעות היממה והשבוע, בקצב חשיפה גבוה במיוחד. זו מדיה המאפשרת פילוח אזורים מדויק ונחשפת לציבור בצירים מרכזיים וקבועים. זהו שלט הפרוס על שטח גדול, בגובה העיניים, מושך תשומת לב רבה ומהווה אטרקציה חיה בכבישים ובמרכזי הערים.

בעקבות המצב המבולבל לאחר ההשתוללות הערבית האחרונה, של אויבי ישראל מבית ומחוץ, וכן הכשל השלטוני המתמשך בבחירות בישראל שהסתיים בממשלה צולעת שלצערנו מצהירה כנגד קדשי ישראל, בחרו ב’ממש’ לאחר התייעצות עם אנשי מקצוע במסר קצר וקולע, שעימו יזדהו ואליו יתחברו קשת רחבה במיוחד משכבות הציבור.

הסלוגן שנבחר הינו “הפתרון היחיד משיח!” לצד תמונתו הידועה של הרבי שליט”א  מלך המשיח כשידו הקדושה מונפת לשלום, ובהמשך מספר מילים של הנעה לפעולה: “מוסיפים במצוות ומעשים טובים ואת הגאולה מביאים”. שלט ענק זה מעטר את דפנותיהם של מאות ממוניות השירות, ובאמצעותה ייחשפו אזרחי ישראל בהמוניהם לזהות הגואל ולבשורתו הנבואית.

בנוסף מובאת בגאון הכרזת הקודש המצהירה ומבטאת את קבלת מלכותו של הרבי שליט”א כמלך המשיח על ידי עם ישראל. ההכרזה אותה מעודד הרבי שליט”א בכל הזדמנות בה יוצא לקהל החסידים: יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד. וכן דרכי ההתקשרות בכתיבה לרבי באמצעות אגרות הקודש באתר הפופולארי IGROT.COM ובמערכת ‘נחייג ונשמע’.

למרות העלויות העצומות עלו כבר עשרות מוניות גאולה – הטנקים של המשיח על כבישי ישראל בשבועיים האחרונים בימים הסמוכים לחגי הגאולה ג’-י”ב-י”ג תמוז תחילתם של ימי הקיץ והחופשה כאשר רבבות נמצאים בנסיעות ובדרכים בפרט לאחר היציאה מסגרי הקורונה.  

הקמפיין עצמו מיועד הן לדיווח והתעוררות, אודות הגאולה האמיתית והשלמה אשר כנבואתו של כ”ק אדמו”ר מלך המשיח שליט”א “הנה זה – משיח – בא”!, והן להנעה לפעולה ואפילו קטנה אשר תכריע את העולם כולו ותפעל תשועה והצלה. בנוסף ניתן באמצעות התקשרות למוקד הטלפוני או לאתר, לקבל ברכה מהרבי ע”י אגרות הקודש וכמובן להוסיף בלימוד ושיעורי גאולה אשר הם הדרך הישרה לפעול את ההתגלות וביאת המשיח.

אנ”ש והתמימים המאמינים והמקושרים לכ”ק אדמו”ר מלך המשיח שליט”א, נקראים אל הדגל להטות שכם וליטול חלק, לסייע ולתרום ביד נדיבה לכיסוי הוצאות הסכומים האדירים הנדרשים לקמפיין זה המניע עשרות רבות של ‘טנקים’ גאולתיים בכל רחבי הארץ – הממלא ומבצע בפועל ממש את התפקיד המוטל על כולנו להפצת אור הבשורה, באמצעי הפרסום המגיע לחשיפה המקסימלית והגדולה ביותר בארץ הקודש, לתרומות ופרטים נוספים: מרכז ההפצה –’ממש’ : 077-5123770 וואצאפ 054.2248.770. לתרומות און ליון לחץ כאן

שתפו:

חדשות נוספות