משרדי ‘ממש’ יהיו פתוחים עד יום חמישי י’ ניסן בשעה 17:00 בלבד!נשוב אי”ה לאחר חג הפסח בגאולה האמיתית והשלמה

ל”ג בעומר: תנו לילדים להכיר את רשב”י של דורנו

ספרון חדשני ומרהיב ביפיו הנקרא בשם “טיסה למרוקו” יצא לאור השנה לקראת תהלוכות ל”ג בעומר שייערכו בסימן ‘יחד כל ילדי ישראל – לקבלת פני משיח צדקנו’.

ב’ממש’ עמלו ועבדו על הספרון במשך שבועות ארוכים, עת התכנסו לדון ולחשוב כיצד להגיש משהו מעניין, מרתק ועכשווי לילדי ישראל. אין זו משימה קלה עם יבול המסכים אשר כל ילד מצוי בו. אבל לחברי ההוצאה לאור של ממש יש יתרון, הם מביאים ומנגישים לכולם סיפור מופת מהרבי מלך המשיח שליט”א, המראה גם כיצד כיום ההתקשרות היא אמיתית עכשווית ואיתנה.

הסיפור המרתק הינו מופת מדהים שהתרחש בשנים האחרונות, עת קבוצה גדולה של אנשים נשים וטף יצאו בטיול מאורגן למרוקו בארגון רדיו ‘קול ברמה’, הטלטלות שבדרך – תרתי משמע – הסתיימו באופן הכי טוב אודות לתושייתו של החסיד ר’ עמי מימון מהרדיו שהביא להם את ברכתו הקדושה של הרבי מלך המשיח שליט”א שסייעה למסע לנסוע למקומו. הספרון מעוטר בציורי האמנית רחלי דויד ונכתב ע”י הסופר החסידי המוכשר יחיאל יעקובוביץ.

הספרון מצטרף אל יבול ענק ומבורך של מוצרים ועזרים לל”ג בעומר, לשלוחים ומארגני תהלוכות וכן לאנ”ש הרוצים לשדרג את התהלוכה שבעירם בענייני משיח וגאולה, במגוון המוצרים ניתן לצפות באתר ממש 

לפרטים נוספים והזמנות: ממש 077.5123.770

שתפו:

חדשות נוספות