ניתן להזמין למבצע פורים תשפ”ד באתר במשלוח עד בית עד יום ראשון ב17:00 ולקבל לפני החג . פורים שמח!

חדש על המדף: סיפורי גאולה

לקראת ה’ טבת הגיע מבית הכורך הספר החדש והמהפכני “סיפורי גאולה”. הספר כולל סיפורים שונים מגדולי וצדיקי הדורות על הציפיה והעשיה למען הגאולה השלמה שבסופם מסר אקטואלי משיחות כ”ק אדמו”ר שליט”א מליובאוויטש מלך המשיח.
מעלתם של סיפורי צדיקים אין די לבאר עלי כתב. התורה פותחת בספר בראשית, מעשי אבות, כי הוא זה שנותן את הכוח והחיות לנו לקיים את כל דברי התורה. הדברים יפים שבעתיים כאשר סיפורי הצדיקים, מעשי אבות, עוסקים בגאולה ומשיח. או אז אנו מקבלים כוחות ותובנהת למלא בהידור את בקשתו המהדהדת של הרבי מלך המשיח שליט”א “לחיות משיח”. היצירה החדשה מבית “ממש – מרכז ההפצה באה”ק” סיפורי גאולה.
תשעת פרקי הספר כמו מחנכים, מעצימים ותובעים מהקורא: כזה ראה וקדש. ציפיה עוצמתית, זעקה ותחינה, עשיה, למידה והתבוננות אך העולה על כולנה איכפתיות אמיתית בטחון ואמונה בלי גבול ביסוד האמונה שמחזיק ומחזק את כל עיקרי האמונה. הסיפורים נלקטו מכל גדולי הדורות עם הדגשה עיקרית להציג גם את ההנחיה המעשית מתוך אוצר שיחותיו של כ”ק אדמו”ר מלך המשיח שליט’א. הספר נכתב בסגנון המתאים לשלל גילאים במטרה לקרב ולהציף את החיים הגאולתיים בקרב כל.
ניתן להשיג את הספר במחיר מוזל במיוחד לרגל ה’ טבת ביריד הספרים של ‘ממש’ בימים רביעי-חמישי ד’-ה’ טבת באולם ממש מתתיהו 16 בני ברק, בין השעות 10 בבוקר ל12 בלילה, ובחנויות הספרים המובחרות. לפרטים: 054-2248-770
74638686

שתפו:

חדשות נוספות

ב’ממש’ חותרים לנצחון

מצב המלחמה המתמשך על כל משמעויותיו, מביא לחוסר ודאות, חרדות וצורך שהוא חובה לצאת ולעודד את רוח העם ולהוסיף בתורה, תפילה ומעשים טובים כדי לנצח

קראו עוד »