היכונו למבצע פסח תשפ”ד ניתן כבר להזמין באתר ולקבל במשלוח לפני החג . חג פסח כשר ושמח!

בשבוע הבא: התערוכה השנתית לחינוך על טהרת הקודש

ביום ראשון הקרוב ג’ מנחם-אב תיפתח אי”ה תערוכה מיוחדת לקישוט, יצירה והפעלה על טהרת הקודש, במסגרת האגף ‘ממש-לגני’ המופעל ע”י אנשי חינוך ובהתייעצות עם מלמדים וגננות מהשורה הראשונה. במסגרת הפעילות שע”י ‘ממש – מרכז ההפצה בארה”ק’, הופקו עשרות רבות של מוצרי תוכן, ערכות הסברה ויצירות חסידיות על טהרות הקודש וחדורות בענייני גאולה ומשיח, על מנת להכין את דור העתיד כפי הוראותיו הקדושות של הרבי מלך המשיח שליט”א.

התערוכה מיועדת למורים, גננות וגם להורים המעוניינים לרכוש מוצרי תוכן למוסדות החינוך והכיתות שלהם, התערוכה תתקיים בימים ראשון עד חמישי ג’- ז’ מנחם-אב (4-8/8/19), בין השעות 12 בצהריים ועד ל9 בערב רצוף, באולם ‘ממש’, רחוב מתתיהו 16 בני ברק. בתערוכה יוצגו המוצרים היחודיים של ‘ממש לגני’, מוצרי יצירה וכלי כתיבה בסיסיים לגנים ומוסדות חינוך במחירים מיוחדים של פעם בשנה. לפרטים: 077-5123770 להתרשמות ממגוון המוצרים ניתן להיכנס לאתר www.mamesh.org בקטגוריה ‘ממש לגני’.

יש לציין כי תערוכה מיוחדת תתקיים השנה בצפת ביום שני ד’ מנחם-אב בין השעות 3 בצהריים ועד 9 בערב בעזרת הנשים של בית הכנסת המרכזי “בית לוי יצחק” (הכניסה מלמטה).

468568

שתפו:

חדשות נוספות

ב’ממש’ חותרים לנצחון

מצב המלחמה המתמשך על כל משמעויותיו, מביא לחוסר ודאות, חרדות וצורך שהוא חובה לצאת ולעודד את רוח העם ולהוסיף בתורה, תפילה ומעשים טובים כדי לנצח

קראו עוד »