מבצע הפצת על חוברת חדשה ויפה ‘הגיע זמן לזוז’ להזמנות עכשיו באתר

הכנה נרחבת למבצע פורים בכל מדינות המלך

בימים אלה נשלמות ההכנות לקראת מבצע פורים הגדול, ובפרט לאור המצב בארץ הקודש ובתפוצות לצאת ולהוסיף בשמחה ומצוות מעשיות כדי לנצח את המלחמה ולגרום תשועה והצלה לעם ולעולם בגאולה האמיתית והשלמה.

במרכז ההפצה ‘ממש’ בארה”ק עסוקים כבר שבועות ארוכים בהכנת מאות אלפי משלוחים מנות במגוון רחב של גדלים ועיצובים, כדי לסייע בידי שלוחי הרבי שליט”א מלך המשיח, מנהלי בתי חב”ד, אנ”ש והתמימים לבצע את שליחותו של מרדכי היהודי של דורנו בכל עיר ועיר.

גולת הכותרת של ‘ממש’ היא התוכן הגאולתי שמכיל כל משלוח מנות, בנוסף למצוות החג והקשר כמובן לגאולה האמיתית והשלמה בגלוי על כל קופסא ומארז. כמו-כן הופקו השנה עלוני החג במהדורה מיוחדת לרגל המצב עבור הקהל הישראלי וגם לקהל הילדים כדי להפיץ את דבר המלך שזה עיקרו של המבצע.

ב’ממש’ אף מפעילים “שוק פורים” מיוחד אליו מגיעים רבים כדי להצטייד לקראת מבצע פורים: במגזינים יוקרתיים על החג, מגילות בפורמטים שונים, פוסטרים ושלטים, פרוספקטים ואביזרי תחפושת לפורים שמח במיוחד. ניתן להגיע להתרשם במקום או באתר ממש: www.mamesh.org או בטלפון: 054-2248770

שתפו:

חדשות נוספות

היכונו: ועידת פעילי משיח

לקראת פעילות ואירועי הקיץ שבכל אתר ואתר, מתארגנת בימים אלה ועידת פעילי משיח – לשלוחי הרבי שליט”א מלך המשיח והפעילים העוסקים במבצעי הקודש והתמימים חיילי

קראו עוד »