מבצע הפצת על חוברת חדשה ויפה ‘הגיע זמן לזוז’ להזמנות עכשיו באתר

ב’ממש’ חותרים לנצחון

מצב המלחמה המתמשך על כל משמעויותיו, מביא לחוסר ודאות, חרדות וצורך שהוא חובה לצאת ולעודד את רוח העם ולהוסיף בתורה, תפילה ומעשים טובים כדי לנצח את המלחמה הזאת ולהביא את הגאולה האמיתית והשלמה.

ב’ממש’ לא נחים, ובמקביל לכל הפעילות העניפה לקראת פורים, הפיקו חוברת כיס מדהימה “עושים טוב ונגאלים בקרוב”, הכוללת תפילות, פרקי התהלים המיוחדים, ברכות, קריאת שמע והסבר על מבצעי הקודש של הרבי שליט”א מלך המשיח.

בנוסף מובאים מכתבי הרבי לחיילי ישראל שנשלחו במלחמת יום הכיפורים, וכל החוברת מבוססת על חוברת דומה שיצאה לאור בימים ההם וכעת הותאמה לדורנו בהדפסה מאירת עיניים, בפורמט קומפקטי ועם גרפיקה מרהיבה. יש לציין שכעת החוברת מופצת במחיר מסובסד על-ידי משפחה מאנ”ש שנפגעו באירועי שמחת-תורה ומופצת במחיר עלות מיוחד.

בודאי כל אחד ואחת מאנ”ש והתמימים יראו לעצמם החובה והזכות להפיץ את החוברת לכל מי שידם מגעת ובפרט לחיילי צה”ל וכוחות הביטחון, כדי שנוסיף בטוב ונפעל את ההתגלות המושלמת תיכף ומיד ממש. ניתן להשיג במשרדי ‘ממש’: 054-2248-770

שתפו:

חדשות נוספות

היכונו: ועידת פעילי משיח

לקראת פעילות ואירועי הקיץ שבכל אתר ואתר, מתארגנת בימים אלה ועידת פעילי משיח – לשלוחי הרבי שליט”א מלך המשיח והפעילים העוסקים במבצעי הקודש והתמימים חיילי

קראו עוד »