משרדי ‘ממש’ יהיו פתוחים עד יום חמישי י’ ניסן בשעה 17:00 בלבד!נשוב אי”ה לאחר חג הפסח בגאולה האמיתית והשלמה

שמחה פורצת גדר – בהתוועדות ר”ח כסלו ב”ממש”

מאות רבות של חסידים – אנ”ש והתמימים השתתפו בהתוועדות המרכזית של ראש-חודש כסלו שנערכה במרכז ההפצה “ממש” בבני ברק. למרות מזג האויר הסוער נהרו ההמונים להשתתף בהתוועדות, בשמחה ובריקודים הסוחפים. הרב עופר מיודובניק והרב שמעון ויצהנדלר התוועדו ב”שבת אחים גם יחד” עד לפנות בוקר.

תכונה לא שגרתית ניכרה ברחובות בני ברק. זקני אנ”ש, שלוחים וחסידים רבים וכמובן גם חיילי בית דוד התמימים זרמו בלי הפסק (כמעט כמו מזג האויר) אל אולם “ממש”.

נהדר למראה היה הקהל הרב והמגוון שבא בשערי ההתוועדות. חסידי ויז’ניץ לצד חובשי כיפה סרוגה, מקורבים טריים עם כיפת יחי לראשם לצד תמימים עם כובע וחליפה, אנשי ישיבה לצד “חסידשע יונגעלייט”, כל אלו באו יחדיו לשמוח, להודות, ולהכריז בקול גדול “דער רבי איז געזונט” [=הרבי בריא].

עם הקהל המגוון התוועדו המשפיעים המפורסמים – הרב עופרשיחי’ מיודובניק, מראשי המשפיעים בישיבת חח”ל צפת, והרב שמעון שיחי’ וייצהנדלר, ראש ישיבת תו”ת בראשון לציון ועורך פירסומי ממש. המשפיעים ריתקו את שומעיהם בסיפורים מיוחדים, ובדברי התעוררות מעניניא דיומא.

*

הערב נפתח בתפילת ערבית ברוב עם הדרת מלך, כיאה ליום הבהיר וראש-חודש. לאחר מכן נהר הקהל הגדול ליטול את ידיו לסעודת המצווה שהיתה כבר ערוכה על השולחנות במגוון רחב של מאכלים כפי המתאים לסעודת יום-טוב.

לאחר מספר ניגונים הושלך הס בקהל, כשהמשפיע המפורסם הרה”ח עופר מיודובניק, משפיע בישיבת חח”ל בצפת החל לדבר על מעלתו של יום, בתבלו את דבריו הנרגשים במשלים וסיפורים ממקור ראשון כיד ה’ הטובה עליו.

הרב מיודובניק עמד בדבריו על הנדרש מכל חסיד לקחת מיום מיוחד זה ראש-חודש כסלו, בהדגישו את הענין שהרבי מלך המשיח שליט”א נמצא עם כל חסיד תמיד בכל אשר יפנה, תוך הבאת מובאות מהדבר מלכות אשר נחקק בלב כל קהל ישראל, הוא הדגיש במיוחד את החשיבות הרבה בהבאת הרבי אל כל יהודי ויהודי.

לאחר המשא המאלף פרצו מפיות מאות המשתתפים הניגון המיוחד לראש-חודש כסלו, וריקוד ענק מילא את אולם ההתוועדויות של ‘ממש’ במשך שעה ארוכה, כאשר רבים עוד ממשיכים להגיע ולהכנס ישירות אל המעגלים החמים העומדים בניגוד כה רב לקור העז ששרר בחוץ.

בהמשך הערב הגיע גם הרה”ח שמעון ויצהנדלר אל ההתוועדות, ודיבר עם הקהל אודות הענין של תורתו של משיח, והמאמר שהוציא כ”ק אדמו”ר מלך המשיח שליט”א לראש-חודש כסלו ועל החובה של אחד ואחת להביא את הרבי לעולם ובפרט בענין שהזמן גרמא ‘מבצע חנוכה’ הקרב ובא.

המשפיעים התוועדו עם הקהל הרב עד לפנות בוקר ממש, כאשר המשתתפים הרבים לא מפסיקים להודות למארגנים מהנהלת ‘ממש’ על ההתוועדות החיה והסוחפת ומפצירים בהם לארגן עוד ועוד התוועדויות אשר יעוררו ויסחפו גם במרכז הארץ בסערת הגאולה ובלהט העשיה וההוספה בהפצה לקבלת פני משיח  צדקנו כמיטב המסורת של מרכז ההפצה ‘ממש’ בארץ-הקודש.

השתתפו בהתוועדות קהל רב ומגוון מכל חלקי הארץ ממש, החל מצפת ועד באר-שבע, וגם רבנים ושלוחים רבים הגיעו להתוועד עם הקהל העצום. בין המשתתפים בהתוועדות, ניתן היה לראות את הרבנים הגאונים הרב שלמה שיחי’ הלפרן, רב קהילת חב”ד בתל אביב, הרב אברהם הרוניין רב מרכז כפר סבא, המשפיע הרב אלעזרשיחי’ קעניג, השליח לפתח תקוה הרב אשר שיחי’ דייטש, השליח מירושלים הרב יעקב שמלי ועוד שלוחים ופעילים רבים.

את השמחה העצומה, את האווירה המחשמלת, כמו גם את הריקודים הנרגשים קשה לתאר. ברגע אחד התרוממו כל החסידים על רגליהם ושרו במשך שעה ארוכה את הניגון של ר”ח כסלו. עוצמת הריקוד והשמחה הגדולה הזכירו ממש את ההתוועדות הגדולה הנערכת ב”בית חיינו”, וזעקו והכריזו “הרבי יותר בריא ויותר חי ויותר רענן”.

ההתוועדות אולי נמשכה רק עד 3-4 לפנות בוקר, אך השמחה החיות והחדווה החסידיים שקיבל כל אחד ואחד מהמשתתפים לא ימושו מזיכרונם עוד זמן רב. גלרייה ראשונה

7700-large 7701-large dscn4655-large dscn4657-large dscn4663-large dscn4664-large img_8130-large img_8133-large img_8138-large img_8161-large img_8200-large img_8204-large img_8230-large img_8241-large img_8252-large img_8274-large img_8313-large img_8317-large img_8324-large img_8326-large img_8329-large img_8332-large img_8455-large img_8463-large img_8565-large

שתפו:

חדשות נוספות