היכונו למבצע פסח תשפ”ד ניתן כבר להזמין באתר ולקבל במשלוח לפני החג . חג פסח כשר ושמח!

מטבעון תצא בשורה

“שבת ופרצת לקבל פני משיח צדקנו של ‘מרכז ההפצה בארץ הקודש – ממש'”. משפט שאומר הכל בפעם השביעית. בצבא כמו בצבא החיילים מתגבשים מפעם לפעם בכדי להתמלא ברוח לחימה, בתובנות, בעצות ובעיקר בכוחות וחיות.

השנה לקראת שנת ‘הקהל’ החליטו ב’ממש’ כי ‘שבת ופרצת’ המסורתית צריכה לעבור שדרוג כמותי ואיכותי.

ואכן לאחר שהסתיימה השבת החווייתית ניכר כי ההשקעה הייתה שווה.

המקום שנבחר היה כפר נוער פסטורלי ירוק בצפון הארץ כאשר במרכזו התקיימו התפילות, הארוחות, ההתוועדויות, הסדנאות וכמובן הפעילות עם החיילים הצעירים ילדי צבאות השם.

כבר בשעות אחר-הצהריים המוקדמות החל הכפר לקבל מראה חסידי גאולתי כאשר קרוב לחמש מאות! חסידים, ביניהם שלוחים, פעילים, אנשי מעשה עם נשיהם ובניהם ובנותיהם מתחילים להתארגן בכפר ולהכיר את המקום ממנו הם עומדים לשאוב חיות מחודשת בשליחות העיקרית ביממה הקרובה.

הדלקת נרות חגיגית ומרגשת פתחה את אירועי השבת כאשר הנשים מתכנסות באולם ‘נשות החיל’ לשמוע הרצאת פתיחה מאורח השבת הרב שמעון ויצהנדלר. ההרצאה שהמשיכה עד עמוק לשעות צאת הכוכבים עסקה, איך לא, במידות בית המקדש כפשוטו ובמיוחד בנפש האדם. במשך שעה וחצי סקר הרב ויצהנדלר את כל מבנה הבית והראה כיצד הבית מואר בתורתו של הרבי מלך המשיח שליט”א.

בו זמנית בבית הכנסת מתכנסים אנ”ש לשיעור ‘דבר מלכות’ מעמיק עם הרב זמרוני ציק, אף הוא מאורחי השבת. ורק אז כאשר ציבור הגברים והנשים התמלאו בכוחות מתחילה תפילת קבלת שבת ומעריב ‘על דרך כבליובאוויטש שבליובאוויטש’. ריקוד ‘יחי’ סוער כזה קרוב לוודאי שלא נשמע באיזור מאז שמחת-תורה תשנ”ג!…

סעודת שבת עם חמש מאות איש היא לא דבר של מה בכך. לא רק מבחינה לוגיסטית וגשמית, אלא בעיקר בכוחות הרוחניים המתמלאים מכך. הוסיפו לכך כי הקהל מלא בשלוחים ושלוחות מארבע כנפות הארץ וילדים שזה עתה עברו סדנת תפילה ממש כמו בתשרי אצל מלך המשיח, הרי שעד מהרה עוד לפני הדגים כבר התחילו לפרוץ ריקודי שמחה. המנחה המוכשר הרב אבי בן שמעוןנוטל את שרביט ההנחיה  ומזמין את השליח הרב שמואל גרומךמבית דגן לדבר תורה על הפרשה. הרב גרומך קורא לכל אחד מהנוכחים לפעול עד ההתגלות במלוא המרץ. ריקוד שמחה ספונטני ושוב פעיל צעיר ונמרץ ר’ ראובן רענן מנתיבות מספר שרשרת סיפורי נפלאות מאגרות קודש וקורא לציבור לא לפספס אף יהודי. ר’מני צדוק מהשלוחים לברקת מספר על אפיזודה משעשעת אך משמעותית מאד שאירעה במושב ברקת לקראת ההכנות לנסיעה ל’משיח בכיכר’ וקורא לכל המשתתפים לעשות הכל בלי כל התפעלות. הרב יוסף יצחק לידר מראשון לציון מספר אף הוא אפיזודות מיוחדות על כוחו של כל יחיד ממש להביא את דבר המלך לעולם כולו.

ובעזרת הנשים הרב משה קורנווייץ מאורחי השבת פותח בשיחה בפני נשות החיל העומדות בשורה הראשונה ומלמד על הכוחות המיוחדים שמקבלות הנשים ממלך המשיח ותורתו הקדושה.

לקראת חצות לילה מסתיימת סעודת השבת ונפתחת ההתוועדות עם הרב ויצהנדלר אשר עד לשעות הקטנות של הלילה פונה לציבור בענין אחד ויחיד: לצאת החוצה. המבצעים הם ורק הם בונים את הבית פנימה! המלך מבזבז כל אוצרותיו רק על ידי שיוצאים למלחמת תנופה של הפצת המעיינות ופרסום בשורת הגאולה.

ובעזרת הנשים מתוועד הרב ציק וכדרכו מלהיב, מחזק ומחיה את הנשים בשליחות העיקרית של האישה להבאת הגאולה תוך כדי שמתבל את דבריו עם סיפורי מופת מופלאים שאירעו לאחרונה על ידי הרבי מלך המשיח שליט”א באמצעות הכתיבה ב”אגרות קודש”.

בוקר שבת מברכים!  בוקר עמוס בכל חודש ובמיוחד בשבת שכולה קודש קדשים.

שבע בבוקר השכמה. חדר האוכל כבר מוכן עם שפע גשמי של פינוקי-גאולה לכל הגילאים מכל הסוגים. הגברים ניגשים לטבילה ומשם לשיעור לקוטי-תורה עם הרב רפאל חרותי. מחזה מרנן לב ושוב עין לראות כבר בשבע וחצי בבוקר עשרות חסידים ישובים בבית הכנסת לאחרי מקוה ומקשיבים לשיעור בחסידישע פרשה לאחר התוועדות שנמשכה עד לפנות בוקר וזאת כהכנה לאמירת כל התהלים!

השמרטפיה כבר קולטת לתוכה את עשרות הזאטוטים כאשר אמהות מפקידות את הילדים בידי מדריכות מנוסות והם יוצאות לאולם ‘נשות החיל’ הממוזג לומר תהלים בצוותא.

ושוב הכנה חסידית לתפילה – הגברים מתעמקים ומתענגים בלימוד מאמר “ציון במשפט תפדה” מפי הרב קורנוויץ הידוע בגאונותו ובהסברתו הנפלאה ובעזרת הנשים שיעור ב’דבר מלכות’ עם הרב ציק המסכם בבהירות רבה את הדבר מלכות השבועי ומוצא בתוכו פנינים והוראות בעבודת הדור.

תפילת שחרית, קריאת התורה, הקהלת קהילות ומוסף נמשכים קרוב לשעתיים וחצי והציבור לא רק שלא מתעייף, אלא הקול הולך וגבר!

בין ברכת החודש למוסף עולה הרב מנחם מענדל פרידמן מאורחי השבת וחוזר שיחת קודש מופלאה משנת תש”נ אשר בה מסביר מלך המשיח שליט”א כי ככל שהירידה היא בלתי צפויה, בלתי פתורה, בלתי ניתנת להבנה – הרי שמידה טובה לאיך ערוך מרובה גאולה מעל כל גבול ומידה תפילת המוסף עם הש”צ הנודע הרב לידר מהדהדת בכל רחבי כפר הנופש!

הגענו אל העיקר – סעודת והתוועדות שבת קודש, שבת מברכים, שנת הקהל, שבת ופרצת! שנמשכת לא פחות משש שעות רצופות! כאשר במהלכה מתוועדים כל הכוחות הפועלים בשטח. המנחה מזמין את הרב שמעון רוזנברג מעפולה שלאחר לקיחת לחיים הגונה מרים את המשתתפים בהתלהבותו טפחיים וקורא לכל אחד מהנוכחים “אתם ראשי המטות”, כל אחד כאן בוא ראש מטה, כל אחד כאן הוא אחראי על מאות יהודים, אתם חייבים לפעול ולפעול עם הוראותיו המשלח עד אין סוף”, לאחריו עולה הרב יוסי קליינמןמנהל מרכז חב”ד לישראלים בשיקגו ומלמד את הציבור על כוחו של כל אחד מאיתנו לפעול פלאות מכוחו של המשלח הרבי מלך המשיח שליט”א, אולם זאת רק כאשר באים עם כל האמת הברורה בפני כל אנשי העיר.

הרב אסף סימון מהשלוחים ברמת גן בסניף ‘מודעות ליובאוויטש’ משתף את הציבור הרחב כיצד השתתפותו בשבת ופרצת הראשונה הביאה לשינויים משמעותיים בעיר רמת גן והוא קורא לכל אחד להפוך את העיר שלו לקבלת פני משיח צדקנו, ריקוד עוצמתי ולאחריו עולה השליח לפיליפנים הרב יוסי לוי שבדברים נרגשים מרומם את כל הציבור וקורא בקריאה היוצאת מן הלב לצאת מהשאננות וההתחפרות ולפעול ללא הרף. הוא מספר על אפיזודות מופלאות שהתרחשו כאשר פעל לפי הוראת הרבי שליט”א בענין שבע מצוות בני נח בשיתוף עם הרב בועז קלי. הרב קלי שאף הוא בין משתתפי השבת נעמד על הכסא וקורא בדרכו לכל אחד ואחד לעשות הכל ממש להביא את ההתגלות המיידית תוך התמסרות מלאה להוראותיו של הרבי מלך המשיח שליט”א ובמיוחד בשליחות הזו של פעולה עם אומות העולם אשר זהו עיקר חידושו של משיח.

בעזרת הנשים נושא דברים הרב חיים ציק שמספר על דבר מופלא שאירע עם אחת מתושבות קרית טבעון. באחת השנים היא הגיעה אל הרבי מלך המשיח שליט”א, אמר לה הרבי בין הדברים מ’קרית טבעון תצא תורה’! “בשבת הזו המתקיימת בקרית טבעון נראה כי הדברים אכן מתממשים במלואם”.

במשך כל שעת הסעודה המלצרים המנוסים מגישים מלאי ושפע עצום של אוכל דגים ובשר מכל המינים וביד רחבה כיאה למסורת הארגונית המדוקדקת של ‘ממש’.

שלש שעות עברו בלי לשים לב ועדיין ההתועדות עוד לפנינו. כאשר הציבור כבר מלא ב’לחיים’ מתיישב אורח השבת הרב ציק להתוועדות עוצמתית בה הוא קורא בכל הכוח להתגלות המיידית וזועק בהתרגשות על הפעולה האחרונה שבכוחנו ויכולתנו לפעול. ברגע זה ממש!

ובציבור הנשים מתחילה התוכנייה המרתקת של שבת אחר הצהריים בניהולה המוצלח של הגב’ חני ציק. סימפוזיון מרתק ומושקע עם הרבנים קורנוייץ ופרידמן בנושאים בוערים בבית היהודי. במשך שעה ארוכה שואלות המשתתפות שאלות הלכתיות ומעשיות ומקבלות תשובות ברורות ומעשיות. לאחר אתנחתא קצרה בבר המפואר, והרב ויצהנדלר מציג את עמדת הרבי מלך המשיח שליט”א במהות תפקיד האשה בבית היהודי, כמובילה ומשפיעה ובעיקר משנה ויוצרת. לאחריו עולות שתי השליחות מרת לוי השלוחה בפיליפינים ומרת קליינמן מבית חב”ד בשיקגו ומשתפות את ציבור הנשים בסיפורי השגחה פרטית ומופתים מדהימים כיצד כל אחת יכולה וחייבת לפעול בסביבתה בשליחות העיקרית – הפצת בשורת הגאולה.

השמש כבר שוקעת כאשר ציבור הנשים מתפלל מנחה ומתיישב ללימוד פרקי אבות וסדר ניגונים עם הרבנית פרומה ויצהנדלר. כאשר בינתיים עולה מבית הכנסת סדר ניגונים מרגש ומרומם יחד עם חזרת דא”ח לאחר תפילת מנחה.

תם, אך עוד לא נשלם. תפילת ערבית והבדלה המונית, התמונה המסורתית וסעודת מלוה מלכה עשירה בשפע גשמי מיוחד במינו.

חמש מאות אנשים נשים וטף יוצאים שוב למעגל השנה, מלאים בכוחות, בעצות והדרכות ובעיקר בחיות אלוקית לפעול בשליחות היחידה שנותרה: הבאת הגאולה האמיתית והשלימה בהתגלותו המיידית של הרבי מלך המשיח שליט”א.

 פרטים נוספים וגלריה מלאה מהשבת תעלה בהמשך אי”ה

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

AAA_2537 (Large) AAA_2555 (Large) AAA_2574 (Large) AAA_2610 (Large) AAA_2713 (Large) AAA_2760 (Large) AAA_2780 (Large) AAA_2860 (Large) AAA_2899 (Large) IMG_8671 (Large)

שתפו:

חדשות נוספות

ב’ממש’ חותרים לנצחון

מצב המלחמה המתמשך על כל משמעויותיו, מביא לחוסר ודאות, חרדות וצורך שהוא חובה לצאת ולעודד את רוח העם ולהוסיף בתורה, תפילה ומעשים טובים כדי לנצח

קראו עוד »