היכונו למבצע פסח תשפ”ד ניתן כבר להזמין באתר ולקבל במשלוח לפני החג . חג פסח כשר ושמח!

לי”ט כסלו: קונטרס ענינה של תורת החסידות מבואר

קונטרס “ענינה של תורת החסידות” נחשב אצל טובי ההוגים במשנת חב”ד כ”אבן הכתר” בתורתו האדירה של הרבי שליט”א מליובאוויטש מלך המשיח. הקונטרס מתייחד קודם כל בנושא המרתק – מהי החסידות, אך לא פחות בהסבר המופלא המבואר בו בהרחבה כי החסידות כולה הינה בבואה של ה’יחידה’ ומאותה נקודת בסיס מסתעפים כל החידושים, התורות וההנהגות החסידיות. והלכה למעשה מסביר הקונטרס כי למעשה חסידות ומשיח – חד הם!

שנים רבות מנסים שלוחים וחסידים לזכות את הציבור הרחב באור מופלא זה, אך פעמים רבות ללא הצלחה עקב האריכות, העומק, ההסתעפויות שהרבי מלך המשיח שליט”א מוביל את הדיון.

בשנה שעברה הוציא לאור ‘ממש – מרכז ההפצה בארה”ק’ את הקונטרס בעיבוד חכם ונעים ללומד הישראלי, וזאת תוך כדי השתדלות לשמור על מבנה הקונטרס המדוייק דבר שיקל בהמשך ללמוד בעיון את הקונטרס המקורי.

הקונטרס נכתב מחדש תוך היצמדות לדברי הרבי שליט”א מלך המשיח ע”י המשפיע הרב לוי יצחק גינזבורג, נערך ועובד ע”י אומן הביטוי הרב אריה קדם ועבר עריכה סופית עיונית מדוקדקת ע”י הרב שמעון ויצהנדלר עורך פרסומי ‘ממש’.

למארגני התוועדויות י”ט כסלו, לשלוחים, למפיצים ופעילי השטח ניתן פה כלי נפלא להנגיש את העומקים החבדיי”ם לרגל ראש השנה לחסידות – י”ט כסלו אודות החסידות וכמובן הגאולה והתגלות מלך המשיח.

לפרטים והזמנות ‘ממש’: 077.5123.770

 

שתפו:

חדשות נוספות

ב’ממש’ חותרים לנצחון

מצב המלחמה המתמשך על כל משמעויותיו, מביא לחוסר ודאות, חרדות וצורך שהוא חובה לצאת ולעודד את רוח העם ולהוסיף בתורה, תפילה ומעשים טובים כדי לנצח

קראו עוד »