היכונו למבצע פסח תשפ”ד ניתן כבר להזמין באתר ולקבל במשלוח לפני החג . חג פסח כשר ושמח!

הדפסה נוספת לסט הפופולארי “נפלאות עכשיו”

אחד הפרויקטים הספרותיים המרגשים שהודפסו בשנים האחרונות הינו סט הספרים ‘נפלאות עכשיו’, הכולל שלושה כרכים של סיפורי מופת מכ”ק אדמו”ר מלך המשיח שליט”א ובפרט באמצעות ה’אגרות קודש’, אשר הודפסו באיכות גבוהה ובהשבחה מיוחדת אשר מעניקה לספרים מראה יוקרתי ורענן המושך את לב הקוראים ב”ה.

סיפורים אלה במקורם נלקטו ונדפסו בזמנו בעלון הפופולארי השבועי ‘שיחת הגאולה’ אשר מהווה מגדלור להפצת “רבי חי ועכשווי” לכל באי עולם, ברשותו של העורך השליח הרב זמרוני ציק ע”ה נלקטו הסיפורים ונבחרו אחד-אחד, כאשר שני ספרים יצאו לאור לפני יותר מעשור ובשנים האחרונות עבדנו על הכרך השלישי ולבסוף הוחלט להוציא את שלושתם במהדורה חדשה ומיוחדת ובהגשה מחודשת לזכותו של הרב ציק.

כל הסיפורים עובדו ונכתבו מחדש לגמרי בלשון קולחת ובהירה, אשר כל אחד ואחת יכול להבינה בנקל החל מאברכים יודעי-ספר ועד לנערים צעירים ואפילו עולים חדשים יוכלו להסתדר עם הכתיבה הברורה ללא ראשי-תיבות או מושגים ‘נעלים’ או ‘מעורפלים’ והכל למען ירוץ בהם קורא-העברית המצוי בקלות ובבהירות.

לכל סיפור נופך ותוכן משלו, אשר מוסיף ענין וגורם לגירוי מצד הקורא וגם לאחר קריאת סיפורים רבים אין מרגישים כי חוזרים פה שוב ושוב על אותו דבר אלא מגוון הסיפורים וסגנונם מעביר חוויה מהנה, מחכימה ואף מרתקת – דבר אשר נלקח בתשומת לב מיוחדת על-ידי הכותבים והמערכת אשר השקיעו שעות רבות וארוכות במיוחד בכדי לענות על פרטים אלה.

ספרים אלה התקבלו באהדה רבה בקרב מושבות אנ”ש, אשר רבים מהם כולל שולחים ומפיצים לוקחים את הספרים הנהדרים האלה ומעניקים אותם כמתנות לשמחות קרוביהם או סתם כך לשם התדבקות והתקשרות ברבי מלך המשיח שליט”א על-ידי המופתים המרגשים המתרחשים מידי יום באמצעות ‘אגרות הקודש’.

בימים אלה מופצת הדפסה נוספת במחיר מיוחד לקראת חג הפורים, כאשר רבים מהשלוחים ואנ”ש מקפידים לתת ספר של התקשרות לרבי מלך המשיח שליט”א כחלק ממצוות משלוח מנות. את הספרים ניתן להשיג בכל חנויות הספרים המובחרות, וב’ממש’ בטלפון: 077-5123-770 ובאתר האינטרנט של ‘ממש’ www.mamesh.org

1111

שתפו:

חדשות נוספות

ב’ממש’ חותרים לנצחון

מצב המלחמה המתמשך על כל משמעויותיו, מביא לחוסר ודאות, חרדות וצורך שהוא חובה לצאת ולעודד את רוח העם ולהוסיף בתורה, תפילה ומעשים טובים כדי לנצח

קראו עוד »