היכונו למבצע פסח תשפ”ד ניתן כבר להזמין באתר ולקבל במשלוח לפני החג . חג פסח כשר ושמח!

האלבום החדש יופץ ברשתות הספרים הגדולות

סיעתא דשמיא מיוחדת נכנסה היצירה החדשה של ‘ממש’ – מרכז ההפצה בארץ-הקודש לשיווק ארצי. אלבום ‘השליחות’הקריאה הנצחית אל כל אחד ואחת, קנה לו מקום של כבוד ברשימות, חנויות ואתרי הרשתות הגדולות לשיווק ספרים בארץ-הקודש, סטימצקי, צומת ספרים וכן אל המשווקים הספרותיים, קטלוג המבקרים, הספריות הציבוריות ומרכזי התרבות השונים.

המגעים נחתמו בהשגחה פרטית ערב י”א ניסן, וכעת ב”ה הושלם המהלך והתקבל האישור שהספר החדש ובו קריאתו הנצחית של הרבי מלך המשיח שליט”א יהיה משווק ונגיש אל כל אחד ואחת מאנשי הדור קוראי לשון-הקודש.

כל המצוי בשוק הספרים מבין כי אין מדובר כאן ברווח כספי אלא בהיפוכו, אך בכך שספר נכנס ומונגש לציבור ברשתות אלה ישנו ערך מוסף של הפצה והעברת דבריו ותורתו של נשיא הדור לכל אנשי הדור.

במשך מספר חודשים נתקלו אנשי ‘ממש’ בחסמים ובירוקרטיות שונות ומשונות אשר הופעלו בסיוע כאלה שעינם צרה בפעילות הברוכה של הפצת בשורת הגאולה, ובזכות ברכותיו הק’ של הרבי מלך המשיח שליט”א, ובסיועו של אחד מאוהדי וחסידי הרבי הנחשב ל’אושיית תרבות’ באחת האוניברסיטאות הנחשבות נפעל הענין כאמור, בסמיכות ממש וכמתנה ליום הולדתו של הרבי.

אלבום השליחות הינו יצירה מקצועית ומרעננת, המביאה בצורה קולחת ומאירת עינים פתגמים וציטוטים בלשונו של הרבי מלך המשיח אודות השליחות ותפקידו של האדם בעולם. האלבום מנגיש לקוראים את הסתכלותו הייחודית של הרבי על כל איש, אישה וילד בכל מקום שהם ועל האפשרויות שעליהם לנצל כדי להאיר את עצמם ואת סביבתם.

כפי הידוע, ארגון ‘ממש’ הינו המו”ל החב”די הראשון שפרסם ספרים על הרבי מלך המשיח שליט”א לאחר ג’ תמוז תשנ”ד ברשתות הגדולות, ובפרט ספרים הקשורים לענייני גאולה ומשיח ומביאים את נבואתו של הרבי ש’הנה זה משיח בא’.

פעילות זו הן בהפקת הספרים והן בהפצתם נעשית במשך שנים רבות, וללא תקציבים גרנדיוזיים, אלא בשותפות של שלוחים, ידידים וחסידים שאכפת להם מעניני הרבי מלך המשיח שליט”א והפצת בשורת הגאולה והם תומכים בקביעות בפעולות הברוכות של ‘ממש’ בכל המישורים, וכאן המקום להודות להם ולציינם לשבח אשר הצליחו בכוחות משותפים להנגיש עוד ספר על הרבי והשליחות ובפרט השליחות היחידה והאחרונה לקבל פני משיח צדקנו אל ציבור גדול ורחב.

בתקווה וביטחון אשר נדבך זה והפצה זו יוסיפו עוד ועוד מאנשי הדור אשר יכינו את עצמם לקבלת פני משיח ונזכה כבר תיכף ומיד להתגלות המלאה והמושלמת לעיני כל.

 

שתפו:

חדשות נוספות

ב’ממש’ חותרים לנצחון

מצב המלחמה המתמשך על כל משמעויותיו, מביא לחוסר ודאות, חרדות וצורך שהוא חובה לצאת ולעודד את רוח העם ולהוסיף בתורה, תפילה ומעשים טובים כדי לנצח

קראו עוד »