משרדי ‘ממש’ יהיו פתוחים עד יום חמישי י’ ניסן בשעה 17:00 בלבד!נשוב אי”ה לאחר חג הפסח בגאולה האמיתית והשלמה

בפעם העשירית: ננעל בהצלחה יום העיון בגאולה ומשיח

מידי שנה בזמן הקיץ מתכנסים רבים מאנ”ש והתמימים, ‘חיילי בית דוד’ אשר עוזבים את הנחות העולם ויוצאים לצעוד בדרך הישרה להבאת הגאולה כלשונו של כ”ק אדמו”ר מלך המשיח שליט”א על-ידי לימוד ענייני גאולה ומשיח.

כמאתיים איש התאספו ביום האחרון של ‘בין הזמנים’, למרות העיסוקים המשפחתיים החשובים, פינו יום שלם לקיים את הוראת הנשיא והגו ולמדו יחדיו בסוגיות גאולה מרתקות ומחכימות.

את סדרת השיעורים פתח הרה”ח ישעיהו גולדברג משפיע בישיבת תות”ל רמת-אביב, שבמשך שעה ארוכה לימד קטעים מספר התניא אודות רצונו הפנימי של היהודי להבאת הגאולה האמיתית והשלמה. כדברי אדמו”ר הזקן שיש לחיות עם הזמן, עלה אחריו השליח במושב צרופה הרב אליהו סקורי לשאת דברים בענין שיחות הדבר מלכות מהשנים תנש”א-תשנ”ב, בהם מנחיל הרבי מלך המשיח שליט”א את ההנהגה הראויה לכל אחד ואחת בימינו אלה ימות המשיח.

את החלק הראשון חתם הרה”ג הרב ישראל מעל יו”ר מכון ‘למען ילמדו’, אשר התפלפל במשך שעה ארכה עם המשתתפים בענין הלכתא למשיחא, אודות ההנהגה הראויה בבית הכנסת ובמקומו של בית הכנסת לאור קונטרס ‘בית רבינו שבבבל’.

לאחר תפילת מנחה ברוב עם, וטעימה קלה מהבר הגדוש שפעם במשך כל היום, התכנסו המשתתפים אל בחזרה אל אולם הלימוד לשיעור מרתק אודות מצבם של בני נח בגאולה האמיתית והשלמה. את השיעור מסר הרב לוי יצחק הלפרין ר”ה בישיבת דעת ברחובות, אשר הביא ציטוטים רבים מהש”ס, מהמדרש ומשיחות הקודש בנושא זה בשלבו סיפורים מחיי היום-יום אודות שינוי מצבם של הגויים לקראת הגאולה.

את מסכת הנאומים חתם בשיעור מאלף הרב אסף חנוך פרומר משפיע בישיבת חב”ד בחיפה, במסה מאלפת אודות מלכות בית דוד וכל היוצא למלחמת בית דוד – הסוגיא והנבואה. יום העיון השנתי נערך השנה בהיכל ישיבת חב”ד ברמת-אביב בראשותו ובהשתתפותו של הרב יוסף חיים גינזבורג רב הקהילה וראש הישיבה.

לאחר תפילת ערבית התקיימה סעודה והתוועדות חסידים רבתית ‘ברוב עם הדרת מלך’ עם התוועדות פעילה ומעשית להנחיל את תורת הגאולה ובשורת הגאולה של כ”ק אדמו”ר מלך המשיח שליט”א לקהלים רבים ורחבים יותר, כאשר ההצלחה האמיתית תהיה בהתגלות המלאה והמושלמת תיכף ומיד ממש.

DSCN5942 (Large) DSCN5948 (Large) DSCN5949 (Large) DSCN5956 (Large) DSCN5969 (Large) DSCN5981 (Large) DSCN5985 (Large) DSCN5987 (Large) DSCN6005 (Large) DSCN6037 (Large) DSCN6039 (Large) DSCN6043 (Large) DSCN6046 (Large) DSCN6054 (Large) DSCN6063 (Large) DSCN6066 (Large) DSCN6072 (Large) DSCN6091 (Large) DSCN6096 (Large) DSCN6097 (Large)

שתפו:

חדשות נוספות